In de reeks van SEO tips voor Magento lanceren wij vandaag SEO tip 2. Hoe kun je het beste omgaan met HTML Head, Title en Meta Descriptions.
Google index zorgt ervoor dat uw Magento webshop wordt toegevoegd aan de Google database. Dit is erg belangrijk wilt u dat uw Magento Webshop in de Google zoekmachine resultaten wordt weergegeven. Een voor de hand liggende tip lijkt het wel! Echter zal het u verbazen hoe vaak het voorkomt dat het indexeren tijdens het testen […]
Anno 2013 is Google nog steeds de belangrijkste zoekmachine. Met SEO zorgt u ervoor dat uw Magento webshop zo hoog mogelijk in de organische Google omgeving wordt weergegeven. Wat u echter niet moet vergeten is dat Magento ook een grote rol kan spelen bij uw SEO resultaten. Daarom zullen wij bij Guapa Internet & Marketing de […]
Een zoekresultaat in Google bestaat uit een meta-title, meta-description en een URL. Omdat het zoekresultaat je visitekaartje in Google is, wil je dat hier een mooie en aantrekkelijke tekst staat. Je wilt immers mensen overtuigen om door te klikken naar jouw website. Met onze Meta Tag Generator maak je eenvoudig een mooi zoekresultaat dat aan […]
Magento Database Onderhoud
Magento is een erg goed en super uitgebreid open source e-commerce pakket. Het is daarom verstandig om zo nu en dan even je log en import/export bestanden op te schonen. Vooral is dit goed om te doen voor dat je jullie nieuwe webshop online zet. Er ontstaat vooral tijdens het testen en importeren van jullie nieuwe producten […]
[intro]Je hoort de term vaak vallen, maar wat is SEO copywriting nou eigenlijk? En nog belangrijker, wat moet jij ermee?[/intro]
In march dit jaar lanceert Gabinova een nieuwe webshop in zes landen, dit doen ze op een vernieuwende en geheel eigen wijze. Guapa ontwikkelt in opdracht van Gabinova een complex stuk Magento maatwerk.
Als je start met AdWords maak je één of meerdere campagnes. Als je een paar dagen op weg bent, zie je vervolgens de eerste data verschijnen. En? Hoe presteren je campagnes? Sommige campagnes gaan wellicht goed, andere misschien wel helemaal niet. Hoe ga je ervoor zorgen dat ook die campagnes gaan presteren? In dit blogartikel […]
Retouren zijn een noodzakelijk kwaad. Een vervelend bijverschijnsel van online verkopen. Als u ervoor kon kiezen, zou u ze afschaffen. Toch? Maar die keuze hebt u niet, dus kunt u er maar beter het beste van maken. Doe er alles aan om een retour te voorkomen, maar erken de kans die u hebt om een […]
De eerste maanden van 2013 vallen in tegenstelling tot vorig jaar slechter uit dan verwacht. Nu is het bekend dat de meeste omzet groei wordt geboekt in de laatste drie maanden van het jaar echter zijn wij erg benieuwd of dit een trend is of slechts incidenteel.