Categorieën
Algemeen nieuws

De toekomst van Fulfilment tijdens E-commerce Insights op 3 september 2015

Event E-commerce Insights over Fulfilment

Op donderdag 3 september is de vijfde editie van E-commerce Insights. Deze middag staat fulfilment centraal. De retailmarkt is niet meer hetzelfde als vijf of tien jaar geleden, klanten willen zelf kunnen bepalen wanneer en waar zij hun bestelling ontvangen. Het logistieke proces kan hierin niet achter blijven. Het proces van fulfilment wenst u natuurlijk zo efficiënt mogelijk in te richten om zorg te dragen dat de online bestellingen ook daadwerkelijk op de juiste tijd en plaats bij de consument aankomen. Op 3 september betreden deskundigen het podium om succesverhalen en kennis met u te delen voor een toekomst van uw fulfilment.

Wanneer: 3 september 2015
Tijd: 13:30 – 18:00 uur
Locatie: Supernova, Jaarbeurs Utrecht

Sprekers van:

Sprekers

Twee van de sprekers op 3 september zijn Jeroen Dekker (Active Ants) en Nando van Essen (UC logistics & fulfilment). Hieronder leest u waar zij het over gaan hebben. Bekijk het volledige programma op www.ecommerceinsights.nl.

Nando van Essen – UC logistics & fulfilment
“Vergroot je commerciële kracht: durf te investeren in de last mile!”

Nando gaat tijdens zijn presentatie in op de last mile. Met de opkomst van e-business is de organisatie van de “last mile”, veelal aflevering bij de consument, een extreem belangrijk aandachtspunt geworden. Het leveren van producten op het gewenste adres van de consument is één van de belangrijkste kostenposten binnen e-business. Het traject tussen de webshop en de voordeur van de consument zit nog steeds vol valkuilen. Wat kun je er als etailer/retailer actief aan doen om de last mile om te zetten van een chronisch probleem naar een commerciële kans? Welke webshops in Nederland en in het buitenland zijn op het gebied van de last mile “benchmark”?
Lees meer >>
 

Jeroen Dekker – Active Ants
De toekomst van E-Fulfilment

Bent u voorbereid op de toekomstige ontwikkelingen in e-fulfilment? Waar eindigt de rat race van de cut-off tijden? Wat zijn innovaties in click & collect, omni channel- en cross border logistics? Hoe en waarom wordt e-logistiek steeds vaker gebruikt als marketingtool? Hoe ziet het magazijn van de toekomst eruit? Aan de hand van verschillende klantcases van onder andere Beate Uhse, Loavies.nl en boohoo.com geeft Jeroen Dekker op praktische wijze zijn visie over de toekomst van e-fulfilment. Wie de toekomst ziet, weet welke stappen hij vandaag moet nemen!
Lees meer >>

 


Programma & Tickets