Categorieën
Conversie optimalisatie Nieuws Online marketing

Uitverkocht artikel en je wilt de SEO waarde behouden?

Bijna iedereen met een webshop heeft producten die uitverkocht raken of uit assortiment worden gehaald. Een van de meest gestelde vragen is dan ook: ‘Hoe behouden we onze SEO waarde van deze pagina’s?’. Een zeer belangrijke vraag want het zou zonde zijn om deze waarde te verliezen door een verkeerde beslissing. Bij gebruik van de […]

Categorieën
Conversie optimalisatie Magento Nieuws Online marketing UX design

Waarom Magento de eerste keus is in de e-commerce branche

Magento is koploper in e-commerce development en er zijn genoeg redenen en statistieken die dit onderbouwen. Van Coca Cola tot Nestlé en van BMN Bouwmaterialen tot Fabienne Chapot: Magento is de e-commerce motor voor duizenden merken en webwinkeliers wereldwijd. En dit aantal blijft toenemen.

Categorieën
Algemeen nieuws E-commerce tips Magento Nieuws UX design

Request for proposal, sneller en beter een budget voor een e-commerce platform

Een nieuwe e-commerce platform realiseren. Wat kost dat nou ongeveer? Nee, niet precies, maar gewoon, een beetje richting? Ja, gewoon, je weet wel, producten, bestellen, versturen. Plaatje her en der. Dat? Nee? Geen idee? Ow.

Categorieën
Algemeen nieuws Cultuur E-commerce tips Nieuws

Scrum op een A4’tje: wat is nou het voordeel om je project te ‘Scrummen’?

Scrum? Waarom moet dat en wat is het eigenlijk? Die vraag krijg ik niet alleen op verjaardagsvisites, maar ook bij bedrijven. Wij hebben er voor gekozen om vol voor Scrum te gaan in ons proces, maar als klant moet je je daar ook maar in kunnen vinden. Als je eenmaal gewend bent wil je bijna […]

Categorieën
Algemeen nieuws Conversie optimalisatie Magento Nieuws

De conversiemagie van achteraf betalen

Wanneer een consument in een webshop een product aanschaft, doet hij dat alleen op basis van een afbeelding en een omschrijving. In goed vertrouwen betaalt hij voor het item en hoopt dat het bij de levering voldoet aan de verwachtingen. Gek eigenlijk, toch?

Categorieën
Conversie optimalisatie Nieuws Online marketing UX design

Conversie optimalisatie is frictie wegnemen

Spoiler alert! Dit hele artikel draait om één stelling: conversie optimalisatie is frictie wegnemen. In mijn optiek komt het bedrijven van succesvolle e-commerce neer op het wegnemen van frictie. Niets meer en niets minder. Feitelijk gezien zouden we dus kunnen stellen dat onze customer success managers niet anders doen dan met proactieve tips frictie wegnemen. […]

Categorieën
Algemeen nieuws E-commerce tips Nieuws

4 e-commerce trends als aanvulling op jouw e-commerce strategie

We zitten alweer bijna halverwege 2019. Tijd om dus de balans op te maken: hoe staat het met je plannen voor dit jaar? Ben je lekker onderweg? Doelstellingen verpletterd? Of heb je het gevoel dat het bij anderen veel beter gaat dan bij jou en kun je wel wat inspiratie gebruiken? Of het je nu […]

Categorieën
Algemeen nieuws Conversie optimalisatie E-commerce tips Magento Nieuws Online marketing

Succesvol een product lanceren via Amazon

In deel één van deze blog zijn wij ingegaan op de mogelijkheden om een Magento 2 webshop te koppelen aan het nieuwe Amazon Sales Channel. In deel twee zullen wij een tipje van sluier oplichten over hoe je succesvol een product kan lanceren op Amazon.

Categorieën
Algemeen nieuws E-commerce tips Magento Nieuws

Verkopen op Amazon met Magento 2

In dit tweedelige blog nemen wij je mee in de nieuwe Amazon functionaliteiten binnen Magento, in deel twee onthullen wij het geheim van een succesvolle lancering op Amazon. Steeds meer Nederlandse merken en webshops bieden naast Bol.com ook de producten aan op één of meerdere Amazon marketplaces. Door de nieuwe samenwerking tussen Magento an Adobe company […]

Categorieën
Algemeen nieuws Magento Nieuws

Magento 2 data leak vulnerability found in Fooman PdfCustomizer

Last week we found a data leak vulnerability in the Fooman Pdf Customizer. When researching some functionalities for one of our customers we discovered the following bug: